2014. augusztus 1., péntek

Díj

 Szóval először is, köszönöm szépen a díjat, ennek a blognak a kedves írójának: http://kitorottceruzahegyek.blogspot.hu/ Igazán hálás vagyok érte!c:

A feladat az, hogy írjunk magunkról tizenegy érdekességet, (ez nehéz lesz, nem vagyok én olyan izgalmas személyiség) válaszoljunk tizenegy kérdésre, és küldjük tovább tizenegy embernek, ami még nehezebb lesz, ugyanis annyit nem is olvasok.:D

11 érdekesség rólam...
1. Nagyon szeretek embereket ölelgetni. Oké, ez így most elég betegesen hangozhat, de igen...:D Nem tudom, ez afféle szeretethiány lehet, de akkor is így van.c:
2. Minden nap meghallgatok valamilyen számot, és ha most jól gondolom, akkor minden nap meghallgatok legalább egy Linkin Parkot.
3. A kocsiban csak screamelős zenékre tudok elaludni. Nem kell félni tőlem, nyugalom!c:
4. Kilenc évesen kezdtem el írni, és azóta folyamatosan.
5. Valamiért azt hiszem, hogy nekem mindig igazam van. Ennek következtében rendkívül makacs vagyok.
6. Előszeretettel írok, olvasok horrorokat, kaszabolós történeteket, de nézni a világért sem mernék egyet sem.
7. Nem félek a haláltól, de sokáig szeretnék élni.
8. Iszonyú türelmetlen vagyok az emberekkel szemben, közben tudom, hogy hozzám is kell, nem is kevés...:,D
9. Van egy plüssöm, ami három éves korom óta megvan, és már kiesett mindkét szeme is.c: (én még mindig vele alszom, de psszt)
10. Sokan azt mondják, hogy érettebb a gondolkodásom, mint az átlagnak, de közben iszonyú gyerekes is vagyok.
11. Oda vagyok a mesékért, és az animekért!c:

Válaszaim...
  °Mitől érzed magad különbnek?
 - Attól, hogy bár sokan elítélhetnek miatta, de én szinte erőszakosan ragaszkodom hozzá, hogy ne hasonlítsak senkire. Meg szerintem a stílusom, gondolkodásom is nagyban eltér az átlagtól.

  °Könyvek terén mi a kedvenc műfajod?
 - Nincs kedvenc műfajom. Mindent szívesen olvasok, bár a krimi nem igazán az én világom... Egyszer próbáltam írni egyet, de az olyan unalmas lett, hogy inkább feladtam.:D

 °Vedd a kezedbe,a legközelebbi újságot/prospektust/könyvet, nyisd ki a 13. oldalon, és olvasd el az utolsó mondatot, majd pötyögd be ide.
 - Meg téged is. /A kiválasztott/ XD

  °Mi a kedvenc színed?
 - A fekete!owo Régen volt a lila is, de ah... Már annyira nem szeretem.:/

  °Milyen ízű tea a kedvenced?
 - A narancsos!*o*

  ° Mitől lett utoljára deja vu érzésed?
 - Már nem emlékszem... Nem nagyon szokott deja vu-m lenni. Egy évben, ha egyszer van.

  ° Szerinted létezik olyan, hogy átlagos?
 - Igen, létezik. Bár attól függ, hogy mivel kapcsolatban nézzük... Öltözködésben létezik, viselkedésben is, esetleg a gondolkodása az, ami mindenkinek eltér. Meg talán az ízlés.. (nem, nem a zenei ízlésre célzok, abból is van átlagos)

  ° Kedvenc film/könyv karakter? Miért?
 - Fú... Jó kérdés... Talán Yagami Light. Akkora változáson ment át, ahogyan a hatalom egyszeriben a kezébe került... Tökéletes görbe tükröt mutat nekünk.

  ° Melyik magyar szót használod a legtöbbször?
 - Tudtad...

  ° Mi a kedvenc magyar szavad?
 - Nincs ilyen.

  ° Csatolj egy képet a következő szóhoz: melankólia

Az én kérdéseim...
~ Mióta írsz, és miért írsz?
~ Mi a legnagyobb álmod? (ha van)
~ Játszol valamilyen hangszeren? Ha igen, min/miken?
~ Idézz a kedvenc számodból, vagy egy olyan számból, ami szerinted sok igazságot sugall!
~ Milyen műfajban, milyen témában szeretsz leginkább írni?
~ Mi az a szó, amit a legtöbbször mondanak rád, és mi az, amit te gondolsz magadról?
~ Mi volt a legjobb napod, életedben? Mi történt?
~ És mi történt a legrosszabbon?
~ Melyik kultúra iránt vonzódsz a leginkább? Miért?
~ Hiszel a szellemekben, vagy egyéb misztikus dolgokban?
~ Csatolj egy képet a következő szóhoz: A senki otthona

Akiknek küldöm... (nem, ez már biztos nem lesz 11)
Nyu Szi blogja (elnézést a címet nem tudom megnézni, mert most csak meghívott felhasználók számára láthatóXD)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése